V poslední době jsme velmi často kontaktováni pro konzultaci vhodných dílů pro přestavby Vašich motorů a automobilů. Bohužel není v naší moci celý den telefonovat a odepisovat na e-maily s dotazy na vhodnost té nebo oné komponenty nebo s žádostmi na zaslání seznamu dílů, které jsou vhodné na požadovaný výkon. Někteří nám rovnou napíšete, že díly nebudou ani u nás kupované a ve finále ani ladění neproběhne u nás. Takto to opravdu nejde, to co děláme nás živí, pokud bychom tyto rady skutečně rozdávali, můžeme vydat knížku "jak na to" a jít prodávat třeba rohlíky a po čase by se opakoval stejný scénář.
Chtěli jsme se zpoplatnění služby konzultace vyhnout, ale požadavků jsou desítky měsíčně a počet narůstá, platíme poplatky za energie (stejně jako Vy) a také lidské zdroje a tuto službu zkrátka zdarma poskytovat nelze.
V rámci této služby je zahrnuto
Cena služby je stanovena na 4.000 Kč bez DPH. Každá další hodina je účtována sazbou 700 Kč bez DPH.
Proč platit za tuto službu a proč je cena taková? Odpověď je jednoduchá, cena se může zdát vysoká na první pohled, ale vzhledem k tomu, že Vám tím předáváme určitou část svého know-how a užitečné rady, většinou Vám to ušetří mnohem více peněz, protože nenakoupíte nevhodné nebo nepotřebné komponenty. V ČR se nachází několik internetových a kamenných obchodů s "performance" díly, kde Vám prodají vše co chcete a i spoustu věcí navíc, které jsou naprosto zbytečné a relevantní informace rozhodně nepodají - jsou to jen obchodníci, ne lidé kteří motory skutečně skládají a ladí.
Velkým paradoxem je to, že mnozí z Vás žádáte rady od nás, poté jedete někam na nahrání čehosi za pár tisíc, co nakonec nefunguje a nakonec stejně skončíte na ladění u nás, akorát o pár tisíc korun lehčí a mnozí i s již poškozeným motorem nesprávnou úpravou. Člověk, nebo firma, který tvrdí že umí naladit Váš motor MUSÍ být schopen Vám poradit vhodnou konfiguraci celého setupu, pokud ne, rozhodně ladění jednotky tomuto subjektu nesvěřujte, může dojít i k poškození právě sestaveného motoru.
Další kapitolou jste ti z vás, co si chcete motor poskládat doma sami. Rozhodně Vám fandíme, ale jsou věci, které prostě musí dělat někdo, kdo ví co dělá. Měli jsme tu i případ, kdy si dotyčný sám vyměnil písty z jiného motoru do svého poškozeného, ale nevěnoval pozornost tomu, že jsou nutné nové pístní kroužky a nové šrouby na kliku i ojnice a motor se při ladění prostě rozletěl, protože se "kousnul" právě na ojničním ložisku.
Pokud budeme finální sestavu ladit u nás, získáte 2.000 Kč slevu na toto ladění.