série | úprava | rozdíl | |
265 HP / 195 kW | 310 HP / 228 kW | +45 HP / +33 kW | |
350 Nm | 420 Nm | +70 Nm |
Základní optimalizovaná úprava odladěná na motorové brzdě a testovaná zátěžovým testem na zjištění vlivu na životnost motoru.
Specifikace úpravy
série | úprava | rozdíl | |
265 HP / 195 kW | 320 HP / 235 kW | +55 HP / +40 kW | |
350 Nm | 440 Nm | +90 Nm |
Úprava určená pro sportovní a závodní účely, při vývoji odladěná na motorové brzdě, testovaná zátěžovým testem na zjištění vlivu na životnost motoru.
Specifikace úpravy
série | úprava | rozdíl | |
265 HP / 195 kW | 345 HP / 254 kW | +80 HP / +59 kW | |
350 Nm | 465 Nm | +115 Nm |
Úprava určená pro sportovní a závodní účely, při vývoji odladěná na motorové brzdě, testovaná zátěžovým testem na zjištění vlivu na životnost motoru.
Specifikace úpravy
série | úprava | rozdíl | |
265 HP / 195 kW | 370 HP / 272 kW | +105 HP / +77 kW | |
350 Nm | 480 Nm | +130 Nm |
Úprava určená pro sportovní a závodní účely, při vývoji odladěná na motorové brzdě, testovaná zátěžovým testem na zjištění vlivu na životnost motoru.
Specifikace úpravy
série | ||
265 HP / 195 kW | ||
350 Nm |
Pokud máte instalované větší turbo, vstřikovače nebo jinou zásadní součást motoru, je pro správnou funkci motoru nutné naladit řídící jednotku. Všeobecně se mnozí domnívají, že pokud vyměníte vstřikovače nebo instalujete větší turbo, není ladění nutné a domnívají se, že buď v sériovém nastavení, nebo chipem (který je však určen pro motor v sériovém stavu) je vše hotovo a správná funkce se dostaví. Není to však pravda. V případě větších vstřikovačů, tedy větší dodávka paliva do válce, je nutné nastavení správného počátku vstřiku, aby palivo správně shořelo. V opačném případě vzrůstá teplota výfukových plynů (EGT) a motor se může poškodit. Stejný případ je to s turbodmychadlem, kdy větší množství vzduchu a neodpovídající množství paliva může taktéž způsobit poškození motoru.
Specifikace úpravy